До уваги Споживачів!

 

У зв’язку з введенням в дію Постанови КМУ від 8 вересня 2021 р. №1022 (далі ПКМУ 1022) затверджено зміни, що вносяться до Постанови від 21 серпня 2019 р. № 830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» (далі Постанова). На офіційному веб-сайті КПТМ «БОРИСПІЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» 01.11.2021 року було опубліковано публічний індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії.

Такий договір вважається укладеним, якщо протягом 30 днів з дня опублікування Споживачі не прийняли рішення про вибір іншої моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з КПТМ «БОРИСПІЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА». Цей договір обумовлює введення плата за абонентське обслуговування.

Плата за абонентське обслуговування – платіж, який Споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання послуги з постачання теплової енергії або за індивідуальним договором з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання послуги з постачання теплової енергії.

Зокрема, абонентська плата включає витрати :
– пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги;
–  підприємства з здійснення розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами;
–  пов’язані з нарахування та стягнення плати за спожиті комунальні послуги (ведення обліку кожної квартири, внесення показників, формування квитанцій тощо);
–  з обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку теплової енергії (у разі їх наявності);

–  інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням абонентів за індивідуальними договорами (крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем).

           Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються Споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами», від 21.08.2019р. № 808 держава регулює її граничний розмір, який з 01.07.2022р. становить 36,88грн..  

Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісячно у фіксованому розмірі на один особовий рахунок незалежно від кількості мешканців у квартирі протягом року та сплачується на один банківський рахунок разом з послугами з постачання теплової енергії.

Слід зазначити, що плата за абонентське обслуговування не є новою для Споживача, оскільки до переходу на нові договірні відносини (публічний договір) зазначений платіж враховувався в тарифах на теплопостачання (у діючому тарифі витрати на абонентське обслуговування не враховані).

         Враховуючи те, що фактичні витрати на абонентське обслуговування по підприємству вище граничного розміру встановленого вищеозначеною Постановою, та на виконання Закону України «Про житлово-комунальні послуги» КПТМ «Бориспільтепломережа» повідомляє про встановлення плати за абонентське обслуговування з 1 жовтня 2022 року, затвердженої наказом по підприємству від «26» вересня 2022 року № 115/А «Про встановлення плати за абонентське обслуговування». Дана плата становить, у розрахунку на одного абонента, для послуги з постачання теплової енергії, що надається споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами, у розмірі:

-  35,93 грн., з урахуванням ПДВ. (для будинків, які обладнанні приладами обліку теплової енергії )

-   29,44 грн., з урахуванням ПДВ. (для будинків, які не обладнанні приладами обліку теплової енергії)

 

На оплату абонентського обслуговування надаються пільги та субсидії.

 

На сайті 521 гість та 0 користувачів

Грудень
12
Четвер
20:15
Joomla календарь